Minnakseven canım öncelikle sakin olmalısın. 16 günlük anneyim; aynı şeyleri yaşadığım bir süreç oldu. İnsan çok üzülüyor sarılık deyince benim oğlum kilo da kaybetmişti. Aç bıraktım çocuğu düşüncesi beni maf etmişti. Sezaryen olduğu için süt hemen gelmiyor öncelikle bunu kabul et. Gerekirse günde 2-3 kez mama desteği yap. Ama mamayı da sağdığın sütü de sakın biberonla verme; çay kaşığı ile verdik biz hep. Annemle eşim bana destek oldu umarım sana da destek olan biri vardır. Bizim sarılık değerimiz 14e kadar yükseldi ama 15. Gün kontrolünde geçmişti çok şükür, doktor kan bile aldırmadı. Yapman gereken bebeği bol bol beslemek. Bir saat bir buçuk saatte bir uyanıp emzirdim ben. Sarılık olduğu için bebek uykuya meyilli oluyor, altını aç ve ıslak bezlerle vücudunu sil biz ancak öyle uyandırıp emdiriyorduk. Memeyi hiç reddetmedi benim oğlum ama iyice uyanmadığı içindir belki iyice uyandırmaya çalış. Bende çok ağladım üzüldüm ama şükür geçti. Sende geçireceksin bu dönemi sakin ol. Aklına bir şey takılırsa yazmaktan çekinme. Emzirme zor bir olay her gün post açtım buraya öyle mi böyle mi diye şükür yavaş yavaş oğlum da ben de alışıyoruz