Annekeki Canim en buyuk egzersiz gunluk yuzustu koyma. Gun icinde aralikli olarak 10 dakika 10 dakika koy. Benim kiz da tutamiyodu basini dolabin bir kapagi full ayna yatagin ustune koyuyorum yuzustu aynadan kendine bakiyo oyle oyle epey guclendi🙏🏻
Pnr_80 Annekeki günlük yüz üstü koyuyoruz masaj da yapıyoruz pek çok aktivite içinde geçiyor gün 🤗 inşaallah düzelir tez zamanda bizim de
Pnr_80 Mavi_ biz de omuzlarından tutup çekiyoruz ben kucağıma alırken sağ ya da sol tarafından hafifçe kendime doğru çekip kaldırıyorum. Fizyoterapist bugün ağrıyordur ondan kaldırmak istememiştir bu zamana kadar dedi.
Mrs_Sunshine Pnr_80 Hmm çok mantıklı aslında spor yaptırıyor musunuz acaba kollarından? O çok rahatlatıyor bebekleri
Mrs_Sunshine Pnr_80 ALLAH şifa versin inşallah düzelir bunlar büyük şeyler değil inşallah,. Oglum1 aylıkken tuttu başını 3 aylıkken kendini kaldırmaya çalışıyordu bilemicem o yüzden
Dyguak Selinalya68 bnm bebeğimde 36-6 doğdu kafasını tutmuyor geriye düşünüyor doktor nöroloji bölümüne yönlendirdi oda bi hastalık olabileceğini söyledi kilo da almıyor vok üzülüyorum cok
Melekatak Pnr_80 ama daha hala salıklık var doktor kilosu çok dedi şuan 10kg sadece anne sütü aldığı için müdahale de edemiyoruz
Hbbsnnplt Melekatak merhaab şuan bebeğiniz başını tam tutuyor mu benim bebeğimde de saliklik var biraz kilosuda fazla dedi doktor
Syktoprak Pnr_80 3bucuk ayından beri kafasını tutuyor şuan 5 aylık ve kendi yastıktan kafasını kaldırabılıyo ellerinden tutunca da kalkıyo hemde çok hızlı biçimde ve kendini geri salmiyo duruyo.ben yuzustü tutuyorum 3 aylıktan beri egzersiz yapıyoruz azcik kol bacak ve sonra yüz üstü baştan yastık koyuyordum artık koymuyorum donuyo
Melekatak Hbbsnnplt benim bazen hala tembellik yapıyor ama tam 6 ayda düzeldi o mesela şuan tam oturuyor ama emekleme dönme yok 8 aylık olacağız