Anneler selamlar. 4 ay 28 günlük bir oğlum var. Üçüncü ay kontrolüne gidememiştik dördüncü ay kontrolünde sürekli sağa yatmaktan boynunda hafif kalınlaşma (tortikollis )teşhisi konuldu. Fizik tedavi görüyoruz. Sorum şu. Bebeğim ellerinden tutup kendime çektiğimde boynunu kaldırmak istemiyor😔 bebekleriniz ne zaman boynunu kaldırdı çok endişeleniyorum . Böyle bi şey yaşayan var mı