Durdudilerrr mamayı kaşığıyla ölçtükten sonra çay tabağına döküyorum,orda genişçe yayıyorum biberona azar azar döküp yanlamasına çalkalıyorum,her ölçüyü ayrıca koyup dökün,3 ölçüyseniz 3 seferde yapın yani sorun olacağını sanmıyorum,bende ilk zaman tortu kalıyordu dibinde,böyle yapmaya başladıkça kalmadı