Ebrualtin Ebruuuuuu İki aylık bizde de ayı durum oluştu bu hafta öncesinde 3 4 kez rahat yapan çocuk şimdi yapmıyor dedim bağırsaklar normale dönecek ama birden kesilmesi şaşırttı beni de geçen hafta dördüncü günde yapmayınca yarim fitil verdim yaptı rahat yaptı ama şimdide bugün üçüncü gün oldu yine yapmadı bu sefer bekliycem ama çünkü kabız değil belli ki ekstra bi huysuzluğu yok salı günü deplasmanda aşısı var ebeye de sorucam anlaşılan bu aylarda oluyor sonra normale dönecektir muhakkak
Ebruuuuuu Ebrualtin Bencede 4 gün az bir süre biraz daha bekleyin, inanın bende fitil vermeye karşıyım ama insan mecbur kalınca veriyor
Ebrualtin Ebruuuuuu komşumun kızıda yenidoğan hemşiresi o da bebekler büyümeye durdukça yapar dedi bir hafta hatta 10 gün olabilir bağırsaklar sütü biriktirerek kilo almasını sağlar dedi bu dönemlerde sonda normale döner zaten sadece anne Sütü aldığı için kabızlık olmaz dedi o yüzden bir kaç gün bebeğin huzursuzluğu da artmazsa bekliycem bu sefer sürekli fitil de verilirse tembellik oluşur ona alışır sonra
AsilTunamom Ebruuuuuu 2 ay 3 günlüğüz aynı durumdayz kayısı komposto zeytinyagı probiyotik hepsini denedm olmadı. İkinci günden huzursuzlanmaya baslıyor besinci gün artk dayanılmaz oluyor sürekli aglayıp ıkınıyr bende dayanamayıp iki defadr fitilin çeyrek kadarını veriyorm. Nasıl böyle devam edecek bilmiyorm.
Ebruuuuuu AsilTunamom Evet insan huzursuz olduğunu ve bu sebepten olduğunu görünce mecbur fitil vermek zorunda kalıyor. Bende çeyreğini veriyorum ama işte vermemekte lazım insan arada kalıyor🤦♀️
Ela15 Ebruuuuuu benim kızım da 2 aylık kaka yapması 1 haftayı buluyor, aynı şekilde gazı da çok kokulu. Fitil falan hiç kullanmadım, bazen masaj yapıyorum karnına kakası sıvı ama ben de bilmiyorum kabızlıktan mı yoksa normal mi haftada bir yapması.
Canada10 Ebruuuuuu canım normal çünkü bağırsaklar anne sütünü emebiliyor eğer ki sert bir kaka yapmıyorsa bence fitille uyarma fitile alışırsa kendi kolay kolay yapmaz bir daha hergün düzenli masaj yap ve probiyotik kullan derim bir süre sonra düzene girer emin ol 🤗
Ebruuuuuu Canada10 Teşekkür ederim gönderi içinn. Kabız değil canım çok şükür, ben buraki önerilerle hemen biogiaya başlayayım ve bu sefer 10 gün beklicem, fitil vermek istemiyorum zaten alışıcak diye🤦♀️
Ebruuuuuu [silindi] Bende aslında bacaklarını karnına doğru falan itiyorum ama gaz çıkarmanın ötesine gidemiyoruz🤦♀️ Düzenli masaj yapayım karnına belki işe yarar
Ebruuuuuu Linasuannesi böyle devam ederse bende gidicem zaten, makat çatlağı olur diye korkuyorum çok ıkınıyor bazen
Ebruuuuuu tombikdonerkankasiiskender Bizimde ilk 2-3 günde bir yapmaya başladı, sonra böyle 1 haftaya kadar uzadı işte
Ebruuuuuu Oznur112 Benimkine ben zeytiyağıyla kulak çöpüyle uyarmalarımda fayda etmiyor,bir iki kez denedim yapmıyorum zaten artık alışır diye
Ebruuuuuu CatBoy Biogia damlayı bir ara kullandık ve ben gaz sıkıntısı yok diye bıraktım, geri başlayayım en iyisi
Ebruuuuuu Guguni Zaten sütün yaradığını söylüyor çevremdekiler ama yinede kaka yapmasıda gerektiği için insan panik oluyor😄
Hifammm Kvsryld kaisi komposotosuna seker ilave ediyomusnz bnm kzmda 4 aylk ve haftasi geciyo bazen ypmiyo kakasıni
Kvsryld Hifammm diyette olduğum için şekersiz içiyorum. Ama şeker ihtiyacı duyarsanız şeker yerine pekmez koyun biraz diyetisyen im öyle demişti