Kızım tam 2 aylık. Son 1 aydır 2 kere kendi 2 kere fitille beraber sadece 4 kez kaka yaptı. Sadece anne sütü alıyor. 10 güne kadar yapmaması normal tamam ama sürekli fitilde vermek istemiyorum, 8 gün falan olunca mecbur veriyorum. Ve çok fazla gaz çıkarıyor bide kokuyor acaba kaka yapmadığı için mi? Böyle bebeği haftada bir kaka yapan var mı, ne zaman düzelicek bu durum🤦♀️