Şekerli şeyler yiyerek ancak kilo alırsınız o da boşuna. Bol su düzenli beslenme. Sağlıklı şeyler tüketme sık sık emzirme süt yapıyor. Ben sütüm bol olsun diye tatlı adına herşeyi yedi yedim şimdi fazla kilolarımdan kurtulmaya çalışıyorum. Özellikle şekerli gıdalar tatlılar süt filan yapmıyor. Psikolojik olarak tatlı yedim sütüm artacak çay içtim sütüm artacak diye düşünüyoruz. Halbuki kilodan başka bişey yapmıyorlar tecrübeyle sabit