deryatoprak Kızlar süt arttırmak ıcın satılan çaylar işe yarıyor mu?humana falan gördüm trendyolda ona göre alıcam
Gdogru deryatoprak kullanan ve memnun olanlar var ama içeriğinde çok fazla şeker var diye biliyorum. Ben papatya çayı içmeye başladım işe yarıyor
BeautifulMother1 deryatoprak hipp emziren anneler icin almıştım 3 gün içtim iyi geldi çok şükür daha sonra devam etmedim süt geldiği için tavsiye ederim
Cennetkusum deryatoprak canim ben hala iciyorum hem rezene hmde still-tee olanından. Faydasını görüyorum. Çok sıvı tüket birde tatli seyler yee . Ben elimden geldiğince evimden tatli eksik etmiyorum surekli yapıyorum yapamasam bile hazır al8yorum cok şükür sütüm de Iyi yani bebegime yetiyor
Deletedmom346 deryatoprak humana still tea ve damla kullandım yalnız damlanın markasını hatırlamıyorum o sıralar Leyla gibiydim ☺️ Çoğunlukla da eşim suya damlatıp veriyordu işe yaradı gibi bir de boza çok süt yapmıştı o dönem ve tabi bol bol emzirmek su
deryatoprak Gdogru öyle mi tamam onu alayım yulaf ezmesı kayısı hosafı dut hosafı ve hurma yıyorum ben ama baska bır yolu var uyku cok onemlı bılıyorum ama uyuyamıyorum tek basıma baktıgımdan dolayı
Gdogru deryatoprak uyku evet önemli ama bence sıvı tüketimi çok çok faydalı. İçtiğiniz suyu arttırın bir de papatya çayı. Sanırım sütün tadına da iyi geliyor kızım daha bi iştahlı emiyor ama emin değilim tabii
Bsra_ozyilmaz Hiç işe yaramadı aylık mama parasına verir gibi onlara para yatırdım. Arpa suyundan tutun bim çayına kadar.. sonra anladım ki sır sık emzirmekte,su içmekte ve bol şekerli kompostoda 🥰
Sltn deryatoprak 22 aydan selamlar.humana stiiltea tarzı çaylar şeker içeriyor susatiyor susadikcada su içiyorsunuz süt yapıyor.tuketmedim bu sebeple.hala sutum bol tek tavsiyem bol su ve emzirmek aşırı tatlı şeyler komposto canınınız istemiyora sadece süt için yiyorsaniz kilo yapar.rezene tuketebilirsiniz 2 bardak fazlası onerilmiyor.bol su hurma kuru dut çiğ fındık hem sütünüz için hemde şekeriniz düşmesin doğal şeker tüketmiş olursunuz
deryatoprak Sltn cok tsk ederım bunların hepsını yapıcam ama oglum buyume atagında uyumuyor gecelerı sureklı kucak ıstıyor uykusuzluk azalttı gıbı gelıyor bana uykusuz kalmaya devam etsem ama bunları yapsam yıne de artar degıl mı?😔
Sltn deryatoprak yeni giriyorum foruma.uykusuzluk hepimiz çektik.sutu asıl artıran şey kafada bitiyor stres yapmayın sütünüz baskılanmış relax olun o zaman her şey akışında ilerliyor.
demetdiyebiri35 deryatoprak canım ben rezene içiyorum ama poşet çay değil aktardan aldım bir tatlı kaşığına sıvak su koyup ateşte 2 dk tekrar kaynat iç dedi günde iki defa içiyorum sütüm çok artıı