Humus33 Gözünüzü korkutmayayım. Hiç atak yaşamadık dyebilirim. Şu an 6 aylığız. 1 diş çıktı 2 tanesi çıkmak üzere ve atak döneminde imiş. Çocuğum güzel güzel uyurdu gece ve gündüz. Şimdi ise gece uykudan kalkıyor 2 saatte bir ve en az birinde çığlık çığlığa ağlıyor. Gündüz uykusu alt üst oldu. Sürekli kucak istiyor, mız mız 🤷♀️ eğer ataksa 15 gün varmış bitmesine 😒