Geçiyor telaşa gerek yok 4. Ay atak dönemi ve en zor dönemlerden biri 5 aylık olduğunda rahatlarsınız kendinizi alıştırın bir çok anne 4 ayda sıkıntı çekiyor mesela benim oğlan da meme reddi vardı gece sıj sık uyanırdı sürekli mız mız dı gündüz uykusu bile düzensiLeşmişti ama geçti 5 ay oldu birden düzeldi çok şükür 🙏