Denizsever34 benim kızım 3.5 aylık. 5. Gün kontrolü, 2.ay kontrolü ve 3.ay kontrolüne götürdüm kızımı. Sadece 1.ayda gitmedik.
Bence iyi bir hekim tarafından düzenli olarak görülmeleri iyi olur. 🍒 Ben kafamda bir sürü soru işareti ile gidiyorum, hepsine yanıt alarak çıkıyorum. Ek gıda dönemine kadar aylık götürürüm diye düşünüyorum. Sonrasında kontrole gitme sıklığını azaltırım. Acil durumlarda götürürüm diye tahmin ediyorum