Denizsever34 Oğlum bi kaç gün sonra 6 aylık olacak ve biz yaklaşık 3 aydır dr a kontrole götüremiyoruz. Boyu kilosu iyi. Eşim coronadan korkusuna hastaneye kontrole götürmeyelim diyor. Sizde durumlar nasıl? Götürmeyi düşünüyor musunuz??
Sum87 Denizsever34 normalde düzenli gidiyorduk ama virüsten dolayı götüremedik hafta içi müsait olunca götürcez inşallah
ozgurkus Denizsever34 ben götürmüyorum 3 aydır.6 aylık oldu.Her hangi bir problem olmadıkça götürmek istemiyorum
nzlkc Denizsever34 bizde gitmiyorduk. Doktorumuzda gelmeyin diyordu zaten. 6 aylık olunca mesaj attım. Bu kontrole getirin dedi ek gıdayada geçeceği için. Bi 15 gün önce gitmiştik. İshalide vardı kaka tahlili falan derken baya kaldık hastanede. Bir sıkıntı olmadı şükür.
Denizsever34 Cansubasak muayene işini de düşündük ama tahlil ultrason için yine hastaneye gitmek zorunda kalabiliriz diye vazgeçtik
Sum87 Denizsever34 özele gidiyoruz zaten artık çocuğumun gelişimini merak ediyorum Sormak istediğim birçok şey birikti
Cansubasak Denizsever34 keşke gitseydiniz pek tahlil vs istemiyorlar bu aylarda işk tablil 6. Ayda diye biliyorum
zeynepzeze Bende 3 aydır götürmüyordum. Doktorumuzu aradım getirmem gerekir mi diye evet bir bakalım dedi. Gideceğiz mecburen 😞
OzlemAlisa Denizsever34 duzenli her ay gidiyodk bizde mart nisan gidemedik bu ay sonu 10 aylik olunca kan falan bakilacak diye gittik mecbur . Ama özele goturuyosaniz sıkıntı olmuyo ztn
Denizsever34 OzlemAlisa özele götürüyoruz fakat bizim hastanemizde salgın pandemi hastanesiydi o yüzden korkuyorum. Mecburen götüreceğiz
Sedaveyigit Denizsever34 ilk 2 ay sonra cok şükür gitmedik hastane mikrop yuvası zaten gerek duymadım
Sevgilimmm Denizsever34 ben Şubat ayından beri her ay düzenli götürüyorum. Gelişimini takip etmek benim için daha önemli. Onlemimi alıp gidiyorum. Zaten araba ile gidiyoruz. Ve de gittigim hastanede pandemi hastaları farklı bir binada. Çocuk bölümü ile arasında mesafe var .
1Dost Denizsever34 3 Aydıner gitmiyoruz ama kan vermemiz lazım bide dişlerimiz çıktı iştah yok mecbur gidicez bi iki hafta sonra