Önce oğlunuza korkak demekten vazgeçin. Hatta bu başlığı açmanıza bile üzüldüm. Benim kızım da 15 aylıkken yürüdü. 12 ayda emekleyip tutunmaya, kalkmaya başladı. Bu onu korkak yapmaz. Ben rahatına düşkün diyorum. Oğlum da tam aksine 7.ayda tutunarak kalkıp yürümeye başladı.