09655 ah şu millet.bende bebeğim ne zaman mızırdansa aç mı bu çocuk demelerine sinir oluyorum. ama takmıyorum.üstelik çoğunlukla söyleyen de annem ve kızkardeşi,eşim…çünkü çocuğa dair bildikleri tek şey ağlarsa açtır,7 aylık emeklemesi lazım,12 aylık yürümesi lazım vs..sen üzme kendini inan normal .kim bilir ne kadar korkuyordur ayağa kalktığında bile.bi kaç kez düşünce kendine güvenleri geliyor. merak etme yürür..