Humaervakusunannesi 35_gkgk_35 aynen oyle oluyo ilk dogum gunu en özeli aldigi ilk yas Allahin izniyle bu zor gunler gecicek. Duzeliyor hersey insanlar kırıcı oluyor karsisindakinin hislerini dusunmeden
Prensesinannesi25 İnsanların algıları çalışmıyor gerçekten. Kadın size yazmış mı doğum günü tarihini? Belki yarın belki 6 ay sonra doğumgünü. Her lafa gelip muhalefet olmayın şurda. Soruya gelince meyve sulandırmaz canım krema veya kremşanti ile destekle.
Deletedmom200 Benim kayinpederim pastaneci evde yaptığımı pastalrin içine meyva koymayiz canım çakıl taşı damla çikolata fıstık fındık filan disinada meyva nadir tercih eder pastanelerde meyvalar sulanması ve kararmasin die koruyucu koyuyorlar
Mom104 35_gkgk_35 anladım bende şimdiye kadar hiç sulanma olmadı o yüzden söyledim bu arada pastanız çok hoş olmuş kalıbı kendiniz mi çıkarttınız 🌈🌸
35_gkgk_35 Mom104 teşekkür ederim 😇 eveet kare kestim pasta tabanı ortadan bardakla yarım ay kestim aşşagıda da üçgen kestim böyle oldu 😇😇
Mom104 35_gkgk_35 ben seni Instagramdan ekliyorum kızım diş çıkartma döneminde oğlum süt dişlerini döküyor 😂 onlara güzel bi pasta yapmam şart oldu detayları sorsam rahatsız olmazsınız inşallah 🙈🌸🌿
Ankarali 35_gkgk_35 sevindim vallahi içim rahatladı ya inşallah iki buçuk aya da ülkemiz eski sağlıklı günlerine döner 🤗 bugün de benim oğlumun doğum günü bi pasta aldık evde kutladık.
Uzaymekiii 35_gkgk_35 biz 1 yaş için 1 kiloluk konsept pasta ve ayrıca normal çikolatalı pasta yaptırmıştık siz de öyle yapabilirsiniz 1 yazılı normal boy bi pasta ve ayrıca ikramlık pasta şeklinde. Ayrıca meyve bi gün önceden yapacağınz için sulanmaz donmuş meyve olmazsa😌
Siyahbeyazl az yorumlara bak ya, dunya normalesiyor burdakiler hala tarihi belli olmayan dogum gunu icin hakdan bahsediyor, neyin kafasini yasiyorsunuz acaba
35_gkgk_35 Eminayaz sizde olmak isteyen tayfadansınız heralde.. Bi şeyi 40 kere söyleyince oluyormuş hesabı😘