tuananilmoms doğduğundan bu yana hiç yan yatmadı 🙅🏼♀️ Yeni doğduğu zaman kusar falan diye yan yatırmaya çalışırdım hep dönerdi sırtüstü emniyet yastığıyla zoraki yan yatırdım o zaman ilk 1 ay ama daha sonra hiç karışmadım şuan 5,5 aylık istediği gibi döne döne yatıyor. Şuan da kendi yan yatmaya başladı uyurken öyle rahat ediyor demkki ellemiyorum hiç 😁