Anadolu hastanesinde Neşe Kaplan karataşa gidiyordum haöilrliğimde muayene olurken iyiydi memnundum falat doğuma gittiğimde doğumumu yetişememişti doktor hanım ve ebe doğuttu vee bentekkorkum devlet hastanesinde ebelerin doğurtuyor olmasıydı ( yersiz bi korkuymuş ) 😂 muayene için tavsiye ederim ama doğum için başka güzel bi doktor ve hastane tercih etmelisin canım