Jrarya 3 ay 22 günlük bebeğim harika Haftalar uygulamasını kullanıyorum sıçlarama dönemindeler suan yaklaşık bir ay süreceğinden bahsediyo şimdiye kadar ki en büyük sıçramaları yani atakları. Benim kızımda aynı uykusuzluğu o kadar yıprattı ki beni uyu uyan migrenim tuttu geceyi hastanede geçirdim 😞 meme emerken saga sola bakmaktan doymuyo bi saat sonra hiç atmadığı çığlıklakları atıyo tekrar emziriyorum eli ağzından hiç çıkmıyo hep salya 😖 hep beraber sıçrıyoruz anneler 😂
Cancancan Ata0707 4 aylığıztam10 gündür aynı şeyleri yaşıyoruz 5. Aya kadar da düzelmezmiş. Sabır diliyorum canım size 😅😅
GmzSnn Ata0707 aynen o zamanLarda bende bi büyüde kurtuLayım diyodm şu an keike dönsem o ayLara diyorum çok hızlı büyüyolar
Poyraz Ata0707 kesinlikle çaresizlik yıpratıyor o değil bu dönemde ki atak kalıcı olabiliyormuş alışkanlıkları o korkutuyor uyku düzeni gidecek diye korkuyorum çaresizlikten iyice karmakarışık oldum
Poyraz Ata0707 gece evde gezerek emzirmek hem taşı hem hoplat hemde memeyi almasını sağla üstünü yorgunluk :(
Mdhgks Ata0707 4-aya başlarken bozuldu 6 ya giriyoruz halen aynı çıldırmak üzereyim umarım senin ki kısa sürer 4/7 ay arası atak dedi doktorun bana
Denizhan 4 ay 2 günlüğüz ve bir aydır aynı şeyleri yaşıyorum. Eşim kaç akşam eve geldiğinde ağlar vaziyette buldu beni. ağlasın Bi şey demiyorum ama aç olduğu halde emmek istememesi deli etti beni. Doktora gittik bu dönemde normal olduğunu söyledi. Sağıp kaşıkla ver dedi ama krizde olduğunda öylede almadıki😔 uyku düzeni fena değil en azından uykudan uyanınca emiyo 5-10dk arası fazlası yok. İnşallah geçer hepimizinki🤗
Poyraz [bilinmeyen] bu saat oldu uyumadı emerken atıyor kendini çığlık atıyor :( bebek arabasında evin içinde dolanıyorum nasıl geçecek bilmiyorum en azından gece dinleniyorduk o da kalmadı
Sabriyeillke Sheqermom bi 10dk iyi gibi nasil sakinliyecek ki biz nasil dayanamiyoz yavrular nasil dayansin
Kbrskrert Ata0707 al bendende o kadar canim tam duzeldo dedim 4. Aya yaklasirken cildirdi cocuk cogunluk oyleymis ama sasirdim 😰
AliyeAsel Ata0707 gazdandır canım bizdede oluyor 4 ay10 günlüğüz uyku düzenimiz bozuk meme reddimiz de var geçecek diye umut ediyorum 🙏🏻