Poyraz dün aynı şeyleri yaşamışız seninle..eşimle bi ara doktora götürmeyi bile düşündük ne emiyo ne susuyor sürekli ıkınıyor uyumuyor..ben sabah oturdum ağladım dayanamadım artık..yorulduğumdan değil,ne olduğunu bilemiyorsun ya o çaresiz bırakıyor işte