Ayybuk O öğürmek onun koruma mekanizması zaten öğürmesi güzel birşey çünkü büyük parçayı öğürerek çıkartıyor. Aslında sandığınızdan daha iyi çiğniyorlar damaklari çok kuvvetli. Yani ogurmesi hazir olmadigi anlamina gelmiyor. 😊 Eğer önüne koyunca alip agzina götürüyorsa yemeye çalışıyorsa hazırdır. Bence bayağı büyümüş ona güvenin ve deneyin. 😊 Benim bebeğim hemen ayak uydurdu yani o şekilde yemek istediğini belli etti. Korkup panik yapmamaniz gerekiyor. Bir de ilk yardım bilmek önemli tabiki. Ben hemşire olduğum için biraz daha soğuk kanliyim sanırım. 😊