Canım korkma hiç bizim sarılık üç ay sürdü.bende çok endişelendim.tünelde kaldı bir gece çok zordu ama şükür geçiyor.sen bebeğin gözlerini ve yüzünü takip et.sarı bez örtme çünkü o zaman ne kadar sarardığı anlaşılmaz ışık olaylarından dolayı..hepiniz dinamik annelersiniz araştırın .okuyun kulaktan dolma işler yapmayın naçizane fikrim