Tuanabebek İnşallah canım onlar iyi olsun da gerisi önemsiz.
Cuma günü doktora görürdüm tahliller usg vs istedi, kan alamadılar, çok ağlattılar eşim sinirlendi ben bakamıyorum tabi, sonra Bi baktım iğneyi oynatıyor içinde, bırak hemen dedim bebek hemşiresini çağırın, oda geldi damarını patlattı. 2 gündür iç çekerek ağlıyo yavrum 😔