Berraninannesi Deryil iki ay yarım gün çalışma hakkımız var isyerim yarım gün değil de tam gün çalış üç gün çalış dedi bu süre içinde süt izni yokmuş zaten yarım gün diye
Berraninannesi DemetDM kesinlikle ya insan bu devirde kimseye güvenemiyor Allah'tan kayınvalidem var annem kadar guvenirim ona o olmasa calisamam
DemetDM Berraninannesi şanslılardansıznız kıymetini bilin 🍀 inşallah bizim de tayin falan olur da annemin yanına giderim 🙏
Sevcanahmet Canım ben çocuğum 3 aylık olmamıştı ise geri döndüm mecbur olarak tek kişiyle geçim imkansız ilk başlarda sütüm çok fazlaydı her gün sağıyordum iş yerinde ama gün geçtikçe sütüm azaldı şu anda oğlum 5 aylık ise başladığım günden beri mama veriyorum sütüm artık doyurmuyor ki zaten bütün gün idare edecek kadar sütüm gelmez yani ve şuanda iyice azaldı sol Göğsümü hic tutmuyor zaten sütüm akmiyorda sagida akşamdan akşama emiyor isterse
Berraninannesi Sevcanahmet bende mecburum eşim doğru düzgün maaş bile alamıyor bakalım şimdiden sagmaya baslicam mamayı hiç verme taraftarı değilim her anne gibi bakalım bizim nolacak
Littlemisssunshine MerveTarhanKzlrmak eskişehirde yaşayıp bilecikte çalışıyorum az önce tam yazamamışım