Berraninannesi ben de 1.5 ay sonra başlayacağım işe, odama buzdolabı almayı düşünüyorum, böylelikle sütümü saklamayı planlıyorum. Göğüs pompamı da yanımda götüreceğim, keşke maaşlı doğum izni 6 ay olsa, hem 6 ay sadece emzirin diyorlsr hem de işe başlatıyorlar. Çocuk yapmak suç mu yani illa tek maaşla yaşamaya çalışalım? Günde 3 saat süt iznş var da benim gibi işi evine 80 km olan ne yapsın?