Muceik Yogurtta cok fazla bakteri oldugu icin bebegin bagirsaklarina direkt vermek zararli oluyoe. O yuzden yogurtu iyice yemeye basladiktan sonra vermek daha iyi. Ama sor yine sen aklinda kalmasin. Rica ederim aklina takilan baska birsey olursa yardimci olurum yine 😘Hatta bende bi dergi fotoğrafi var doktor verdi onun uzerine turkcesini yazmistim istersen paylasabilirim.