Yassos Adabkc Ben yarım tayt olanından aldım l beden o zamanlar kilom vardı daha yeni tabi ilk başta çok zor oldu içine girmem ama zamanla incelme oldu . Şimdi kilolarımı verdim ama biraz göbeğim kaldı. Onun içinde askılı almayı düşünüyorum.