Adabkc Bu korseyı kullananlar hangi modelden istediginiz sonucu aldınız bende almak istiyorum sezeryan oldum göbek duruyo
ozgurkus Adabkc kullandım 15 gün S beden 15.gün bol gelmeye başladı bana korse.İnceldim.Bunu satıp xs alıcam.Ama korseyle birlikte mutlaka spor ve diyet yapılması lazım.Ben kullandığımda korseyi 2 kilo verdim.
BabyLinda Adabkc bende sezaryen oldum. çok az kullanmama rağmen işe yarıyor alın derim. hatta bende latex xl bedeni var satıyorum.
HaleCvs ozgurkus ben kilo vermek istemiyorum zayıfım sadece göbeğim var sezeryandan sonra kalan ona işe yarıyor mu Peki ☺️
Meryem48 Bende sezeryan doğum yaptm . Latex korse kullanıyorum cok faydasını gördüm göbegimin sarkıklıgı bile azaldı
ozgurkus HaleCvs yarıyor evet.Benim biraz daha indi ama tamamen gitmedi.Ama ben boğazımı durduramıyorum 😁
Smyfrt Bende zayıfım sadece göbeğim var lateks aldım 3 kademesi var ilk gün yatarak giydim ilk kademesini şimdi ikinci kademedeyim düzenli kullanmak lazım fena değil gibi
HaleCvs ozgurkus :) hangimizin duruyor ki boğazı 🤣 peki kendi bedenimizden bir Beden küçüğünü almak gerekiyor dimi
ozgurkus HaleCvs bel ölçüsüne göre almanız lazım yoksa içine giremezsiniz. Ben s aldım şimdi s yi satıp da düşünüyorum
Otekiben ozgurkus bel ölçünüz neydi s aldınız. Ben hamilelik öncesi belime göre aldım ama girebilirim inşallah içine