cennetkokulumm ameliyatla öizditmryi kesinlikle tavsiye etmiyorlar. Annem hastaneden emekli ben de istemiştim göz doktorumun bana anlattığını aynen aktarıyorum. “uzağı görememenin sebebi korneanın şuan kalın olması. Çizdirme ameliyatı ile korneayı yarı yarıya inceltiyorlar. Ama kornea öyle bir organ ki zamanla kendisi incrlebiliyor. Yaş sen yarısını incelttiğinde o da incelemeye devam eder ve 40lı yaşlarından sonra tamamen yok olur. Görme yetini tamamen kaybedersin. Göz nakli gerekir.” ben ameliyattan vazgeçeyim diye mi anlattı gerçekten böyle birşey mi bilemem ben doktorun yalancısıyım. 7-8 senedir lens kullanıyorum şimdiye kadar sadece 1 kez çok uzun süre gözümden çıkarmadığım için iltihaplanma oldu ki o da benim hatam. Gayet memnunum.