Lens kullanıp da zararını gören var mı?Ben iki senedir kullanıyorum ve çok memnunum bir senelik lens almıştım bu ay bitti.Son bir senedir de sağ gözüm çok ağrıyor.Astigmat da var.Lenslerden mi kaynakli bilmiyorum doktora gittim damla verdi goz numaram 0.50 kadar ilerlemis.Bu ay tekrar gideceğiz nasipse inşallah bir sorun yoktur.Tekrar lens almayı düşünüyorum ya da ameliyatla çizdirmek istiyorum.Ne tavsiye edersiniz?