inci_6007 evlenirken bayılarak tuttuğum 4 yıl oturduğum evimden daha yeni taşındım dublex olduğu için. Benim evimde koku sorunu vardı. En üst kat olduğu için gider kokusu olabiliyor. Çatı sorunları olabiliyor. Temizliği ve ısıtması desen baş belası 🤦♀️ ayrıca yeni yürümeye başlayan bebekle merdiven inanılmaz ürkütücü. Ben artık bebeğimin o merdivenlerde başına gelebilecek şeylerle ilgili gördüğüm kabuslara dayanamayıp taşındım. Şimdi arakat dairedeyim çok rahatım.
Tek avantajı sevdiğim yönü, yatak odasının üst katta olmasıydı. Eve misafir falan geldiğinde eşimin evde olması ne bizi ne onu rahatsız ediyordu.