Ben oturdum bir dönem dublexte çocuk olmayınca güzel ama yorucu oluyor gerçekten aşağıyı temizlerken bişey unutuyorsun hop yukarı çık vs gerçekten zordu. Ben işkoliğim hiç gocunmam diyen biri olsaydım dublexten başka yerde yaşamazdım. Birde soğuk oluyor biz nisan sonu evlenmiştik gece donmuştuk resmen. Birde büyük bir dublexi hiç düşünemiyorum