Tgcmnrsyn ben tam 1 ay önce buzluğa stok yapmaya başlamıştım gece 1 kere sağıyordum ne kadar çıkarsa şimdiden stok yapın 3,5 aylıkken işe başladım 2 hafta oldu çok rahat alıştım korktuğum gibi olmadı ve ben 10 saate yakın ayrı kalıyorum kızımla sabah emzirip gidiyorum ben gelene kadar 3 kere biberon veriyorlar iş yerinde bir kere sağıyorum bir kere de gelince evde sağıyorum çünkü gelene kadar gene süt birikiyor çocuk birini içse biri kalıyor genelde geldiğimde uyumuş oluyor biz daha çok sabahları vakit geçirebiliyoruz annemle ve kayınvalidem dönüşümlü bakıyorlar