Tgcmnrsyn ben kısmetse kızım 1.5 yasına gelince calısmaya geri dönecegim, ama bakacak kimsem yok. simdiden nasıl yaparım diye düsünüyorum. ama ben annesi calısan biri olarak sunu söyleyebilirim ki iyiki annem calısmıs. ben yurtdısında üniversite okudum, is bulma konusunda cok sukur hic sıkıntı yasamadım ve gecerli bir meslegim var elimde. hepsi annem de calıstıgı icin sahip oldugum imkanlar. bence kendinizi üzmeyin