Zep ben keçi sütü alıyorum kaynayana kadar ateşte karıştırıyorum kaynadıktan 5 dk sonra kısık ateşte sonra ılımaya bırakıyorum mayayı ılıdıktan sonra koyuyorum ne soğuk olcak süt nede çok sıcak ortası mayayı sütten bir kaç kaçık alıy önce onları karıştırıyorum sonra süte temcereye ekliyorum ve sofra bezi gibi şeylerle tencereyi kaplıyorum 2 3 4 saate mayalanmış oluyor hiç sorun yaşamadım ben ☺️inet sütü 1 2 yaş öncesi yasaklardan olduğu için sütü keçi sütü tercih ediyorum mayasıda keçi sütünden yanında alıyorum öyle mayalıyorum yoğurdu