Nefest eşimi annesi 1 kez dahi emzirmemiş, ben 2-3 ay emmişim sadece. Sonrasında da 20-21 yaşına kadar et, süt, yumurta, peynir ve hatta pişmiş yemek dahi yemeyen bir çocuktum. Ömrümün ⅔ sini meyve, çiğ sebze ve suyla geçirdim yani. Anneme sürekli bu kızın boyu kısa kalacak, dişleri eline dökülecek, sürekli hastalanacak vs denildi senelerce… 27 yaşındayım boyum çok uzun değil belki ama 172 ve bence Türkiye için fena değil, grip bile olduğum sayılıdır ve hep ayakta atlatırım, doğum hariç agrı kesici kullanmadım neredeyse. 16 yaşında çıkardığım 20lik dişlerim hala benimledir ve onlar da dahil çürük bile yaşamadım ömrümde… 2 ay 24 günlük bir bebeğim var ilk 10 gün 2-3 damla sütümü ağzına sürebildik sadece, gerçekten 2-3 damla lafın gelişi değil😊 10. Günden sonra da öyle karşı duvara fışkırtacak bir sütüm olmadı bazı günler 20 cc, çok nadir de 20-20 toplam 40 cc verebildim max. 15 senedir görmediğim dayım da dahil telefon eden herkes sütümü sordu, çok sinir bozucu ama inanın takmadım. Çok bilen ‘mükemmel’ tipler bunları okuyunca şok olacak belki ama herhangi bir vicdan rahatsızlığım da yok bu konuda. Çünkü sütüm yok. Olsa evladımdan esirgeyecek değilim, yoksa da yaratacak güçte değilim. Tıkayın kulaklarınızı, anne sütünden de önemlisi bebeğe sevginiz ve ilginiz. Siz mutlu olun ve bebeğinize odaklanın🌸🌸