Nefest bebeğim 10 aylık..sadece 45 gün emzirebildim hatta mama verdim gün içinde.annem beni sadece 20 gün emzirmiş.anne sütünün yararlarını kimse inkar edemez elbet keşke bende emzirebılseydım dıye dusunuyorum fakat mama içen cocuk hep hasta olur diye birşey asla yok.ben bağışıklığın sadece anne sutu kökenli oldugunu dusunmuyorum.gelısım suresınce beslenme,genetık faktör ve yaşadığımız yerle alakalı oldugunu da dusunuyorum.gercekten sadece mama içenler hep hasta olsaydı kendım de bebegımde sureklı hasta olurduk.ıkımızde gayet saglıklı ve dirençli ınsanlarız.ınsanları takmayın.emzırsenız de doymuyor derler…yasına gelınce bu meme bağımlısı olmus sütün yaramaz kes derler,ek gıdaya da alıssın sureklı emıyor derler…derler de derler kısaca.kımseye bakmayın,takmayın.hasta olursa sana baktırmam merak etme diyip geçin.