Melodixxx hayırlı olsun, sağlıkla kucaklayın inşallah🌸🌸 alt üst takımlar güzel ama pek kullanışlı olmuyor, benim elim hep tulumlara, anvelop zıbınlara gidiyor fazlasıyla pratik hem bana hem bebeğime🐣 çorap olarak da ben sanırım 15 çift çorap aldım toplamda yenidoğan ve 0-6 olarak ama 3-4er çift de fazlasıyla yeterliymiş😊 en azından 0-3 aylık dönem için patikli tulumlar ya da alt olarak patikli taytlar da çok kullanışlı oluyor🐣 min 2-3 adet müslin örtü her mevsimde gerekli ama yaz bebeğiyse iki ince pamuklu örtü işinizi görecektir. Kış bebeğiyse de 2 ince 2 kalın pamuklu örtü🌸 hastane çıkışı 2, sezaryende ise 2-3 öneriliyor ama ben şahsen tek bir 5li hastane çıkışı almıştım ilk heyecanla ve sonradan anladım ne kadar gereksiz olduğunu. Normal aldığınız kıyagetlerden de hastaneye koyabilirsiniz ve yine max 3 takım yeterli olacaktır. Biz tek takımla çıkıp geldik mesela ertesi gün☺️ Benim naçizane tavsiyem doğum çantanıza bir de mama koymanız olacak. Üstünüz gelmezse 6-7 saatin sonunda hemşireler mama teklif ediyor çünkü, biz hastanedeki mamanın tarihine, çeşidine, saklanma koşuluna vs güvenmediğinizden kendimiz almıştık ama gece vakti baya tuzluya gelmişti nöbetçi eczane sağolsun😏