S_ezel smaktroll Yazdım canım, pazartesi bir daha gidecez gastroenterolojinin görmesi gerekiyormuş, günler geçmek bilmiyor
S_ezel Woody Kakasının şekli, kokusu, dokusu, yapma sıklığı, mama veya emme süresi, sıklığı hal ve hareketlerine gerçekten dikkat etmek gerekiyor, başta sütüm çok o yüzden fazla geliyor hemen doyuyor diye düşünüyordum, meğer acı çekiyormuş☹️
S_ezel Asl_35 Emerken öyle kıvranıyor ki sanki beni dövüyor gibi, emmese aç kalacak, çok kötü bir durum, elimde değil
S_ezel smaktroll Kıvranması normal değil, imkanın varsa özel dahi olsa, gaita, kan ne test gerekiyor ise yaptırın geç kalırsak o zaman kötü olur