Bbv
Yağ emilimi; bebekler yediklerinin içinde bulunan hiçbir proteini, vitamini, kısaca faydalı olan hiçbir şey almıyor, kilo alımı yavaşlıyor, büyüme geriliği yaşıyor, bağırsaktaki enzimler yağı parçalayamadığı için dışarı atıyor , genellikle ishal olan bebeklerde bağırsak çok çalıştığı için böyle bir rahatsızlık oluşuyor, başka sebepleri de var tabi,