Arven10
bir şey sormak istiyorum
ben de diplomat olacağım kısmet olursa, son aşamadayım
ama aklıma takılan bir nokta var; çocuğum.
Şu an 5 aylık . 2 yaşına kadar baslamayi dusunmuyorum. ama sonrasi icin icim rahat degil. sabah 9dan aksam 8e 9a kadar evde olamayacağım. sizin yatılarınız vardır thydeyseniz. bu durumlarda ne yapıyorsunuz?
eşimin de çalışma saati çok. vicdan azabı çekerim gibi geliyor :(
elbette çocuğum için daha iyi gelecek için çalışıyorum ama ondan uzak olması, çocuğum maddiyata mi bana mı daha çok ihtiyaç duyar sorusu beni çok düşündürüyor
siz kendinize nasıl bir cevap verdiniz merak ediyorum , belki bana yardımınız olur