Arven10 gezentianne Filipinlibakıcım Olcay hanım aracılığıyla bulduk alanında bir numara diyebilirim kendisinin de söylediği gibi nokta atışı yapıyor gerçekten 👍🏾 Çalışma izinleri ile de ilgileniyor
anneadayi06 Gull1987 ben Anaokulu öğretmeniyim Ankara’da tanıdığım bakıcılar var gerçekten işin ehli olanları asgari ücret düşükken bile 2500 artı sgkya bakıyorlardı ki bunların çoğu çocuk gelişimci değildi bile zaten bakıcı hakkını vererek yapıyorsa helal olsun aldığı para yeri geliyor anneler dayanamıyor çoçuğa bütün öz bakımıyla ilgilenmek heleki bebekle daha zor bide sizin çalışma saatinizde uzunmuş 12 saat bakacak neredeyse inşallah iyi birini bulursunuz
Gull1987 Eminos bir kamu kurumunda memurum arkadaşım senelerce çalışıp atanmayı bekledim atamam olduğunda da hamile kaldım. Durum böyle olunca istifa etmeyi düşünmedim.
Eminos Gull1987 memurdaniz istifa etmeyin tabiki de ama ucretsiz izin hakkiniz falan vardir veya yarim gun calisma hakkiniz vardir calisma saatiniz cok fazla sanki
Sum87 Dyt_ayse bu şeyle alakalı sanırım karsındaki kişinin mesleğiyle 🤷🏼♀️ Hem bak 900 dolar veren bile varmış 🤭😬☺️
BeH16 Gull1987 İşkura bağlı özel istihdam bürosu işletiyorum Bursa’da. Hasta-Yaşlı-Çocuk Bakıcı ve Ev yardımcılığı alanlarında eleman istihdam ediyorum. Yaşadığınız şehir fiyatları çok etkiliyor. Bakıcının evde uzun süre kalıp farklı bir iş bulmaması için de malesef tatminkar rakamlar verilmeli. Yoksa gidiyorlar. Fiyatı sigorta durumu da etkiler. Genelde 2500 Tl+yol ücreti + ssk diyebilirim. Ama ssk ödenmeyecekse (ki biz bunu asla önermiyoruz) maaş 3000Tl yi geçiyor ssk bedeli üstüne ilave ediliyor
Gull1987 gezentianne keşke gelirimiz iyi olsa da asgari ücret verebilsem. İki memur maaşı ile pek mümkün değil ne yazıkki
Arven10 Eminos yabancı ve yatılı bakıcıların ücret ortalamaları bunlar… Bizim ablamız kendi ülkesinde öğretmenlik yapmış Hong Kong ve Dubai de çalışmış sağlam referansları olan birisi bu sebeple ücreti ortalamanın biraz üzerinde
Kubrafev Arven10 insanlar ne kadar gereksiz yorum yapıyorlar anlamıyorum herkes bütçesine göre bakıyor ☺️
demirboy Cesurcuk maalesef öyle birini bulmak çok zor. Olanlar da baya yüksek ücret alıyor.Siz yine kendini geliştirmiş birini bulmuşsunuz ben öyle birini bulamayabilirim bulunduğum yerde zor 😔
Cesurcuk demirboy güvenilir olmasıda şu aşamada yeterli olur canım. Bebeğinin karnını güzelce doyursun,oynasın, güvenilir olsun tamamdır. Başlangıç için fena olmaz. Büyüdükçede siz desteklersiniz vs. Derken büyür gider 🌸
Zeytin_cekirdegi Arven10 Bnde yorumları okudum pilot olmanız çok güzel zor ama güzel. Bn öğretmenim ama pilotluk yürek işi asl yapamaZdm. bir sorum olacak size pilotluk için hangi sınava gşrdiniz girdin yıl eğitim aldınız
Dgndrmz Sum87 he tamam ozaman bende şok oldum birden durumu cokmu kötü faslına giricektim 😂 iyiymiş valla ne güzel fiyatı Allah bereket versn 😁
Arven10 Bhs20 çok severek yapıyorum ama anne olduktan sonra çok zorlandığım zamanlar oldu ayrı kalmak, istediğin zaman sesini duyamamak çok kötü bir duygu ama yavaş yavaş buna da alışacağım diye Ümit ediyorum 😊
cerennaslann Gull1987 istanbulda haftanın 5 günü 7.30-18.00 arası sadece kızımla ilgilendi okul öncesi öğretmeniydi atama bekliyordu asgari ücret+sigortaya anlaşmıştık.Ama artık kendim bakıyorum🙃
Eminos Gull1987 ben dogum sonrasi calismamda yarim gun cakistim memur degilim taseronum arkadasim memur pandemi surecine girinceye kadar yarim gun calisti
Anne_6 Gull1987 ilk 6 ay süt izni 3 saat. İdareniz idare ederse yarım gün yaparlar. İkinci 6 ay sit izni 1,5 saat. Onda da işe geç gidersiniz veya işten erken çıkarsınız.
Demirbebek Arven10 benimde bakıcı ihtiyacım var ama ücretler çok pahalı imiş hangi firmadan buldunuz ?