derinseda eşimde takmıs tartıya alalım alalım diyor kararsız kaldım çok zor bir süreç gerçekten çook yoruldum bak daha az önce sağdıgıö sütü hazırlayacaktım ağladı kucagıma aldım hem hazırlamaya calıstım bem sakinleştirmeye ve hazırlarken boşa 5,7 cc süt gitti o kadar üzüldüm ki adam akıllı emseler bize de onlara da iyi olacaktı😔onlarda haklı hızlı süt akısı yokki