Sarılık değerleri riskli değil. Zamanla geçiyor merak etmeyin. Benim bebeğimin gözleri bile sararmıştı. Bol emzirme mama desteği ile 2 ayda geçti. Uzayan sarılık olabilir. Doktorun önerileri dışında bir şey vermeyin bebeğinize. Şekerli su vermeye hiç kalkmayın bence.
haberlerde gördüm dün dedesi 40 günlük bebeğe karpuz suyu vermiş. Çocuğun kan şekeri bir anda yükselmiş bebek komaya girmiş. Lütfen dikkat edin. Doktorlar niye var. Onları dinleyin. 2 ayda geçecek olan durumu bir ömür yaşatmayın çocuğunuza. Allah korusun