yavrusununannesii canım, aynı durumdayım. Bebeğim 28 günlük. Doğduktan iki gün sonra tahlil yapıldı 16 çıktı. Bir gün hastanede kaldım yine. Mavi ışık tedavisi aldı bebiş. Sonra tahlil yaptık 11 çıktı. Rakamlarımız bile seninkiyle aynı. Haftaya tekrar kontrole gidicez. Hala yüzünde sarılık var. Endişelenme. Çoğu bebeklerde görülür bu. Tehlikeli durum olsaydı emin oı doktorun sizi eve bırakmazdı. Sık sık emzir sen. Geçer İnşaALLAH