0000005712 Melegimsin benim ki de emmiyor canim mamada icmiyor maalesef ama biberon kullandigimiz icin pamukcugu var
Melegimsin Misskokulum evet netten arastirdim disten de olabilirmis ama keskin bir koku insallah gecicidir
BrcnBlgn Melegimsin Ek gida aliyorsa yedirdiginiz besinlerden agzi kokuyor olabilir…. Ek gidaya baslamadysaniz b12 D vtamni eksikliginz varsa agiz kokusuna sebep yada reflunuz varsa Bebeginiz buyuk artik pamukcuk olcagni sanmiorm
SedaMeyra Melegimsin dis durumunda koku oluyor benim kizimda bi ara başlamisti disleri cikiyor azı ondan diye düşünüyorum. Parmak firca aldım onunla fircaliyorum koku kalmadi
Melegimsin BrcnBlgn ek gida aliyor ama sarimsak sogan falan kullanmadim hic sadece yogurt meyve sebze yogurt corbasi verdim bunlar da koku yapmaz diye dusunuyorum bide cok az veriyorum
Melegimsin BrcnBlgn yok her gun degil 2 3 gündür var sadece dediginiz gibi dikkat edicem gerekirse yarin bisey vermicem bakalim kokcakmi