MiracAlpinveUmutunAnnesi oglunasik1anne kalayımmı ee anlatın bakalım bizi neler bekliyo 😂bende @Deletedmom278 la sohbet edeyim bari onunki 2018 dogumluymus 😂
oglunasik1anne MiracAlpinveUmutunAnnesi Alnımda kırmızıliklar oldu nedendir anlamadım . Niveanin cilt temizleme jelini ve hindistan cevizi yağı kullanmistim acaba o mu yaptı 🤔
Deletedmom278 MiracAlpinveUmutunAnnesi Evde kalmaktan çocukla uğraşmaktan günüm gergin geçiyor. Sen anlat bari.
MiracAlpinveUmutunAnnesi Deletedmom278 bende de ayni evdeyiz bizde oglumla mızmızlıgıyla savaşıyoruz oyun oynamak istemiyo uyumak istemiyo oyle iste
Deletedmom278 MiracAlpinveUmutunAnnesi Sizin uyku sorununuz bizden de fena galiba. 😂 Oğlum sanırım yavaştan aşıyor bu konuyu.
MiracAlpinveUmutunAnnesi Deletedmom278 yoo benimki cok fena aylardır ilk defa 11 bucukta uyudu dun aksam 😂 yoksa gece hep 2 3 de uyuyo
cavrosay6 oglunasik1anne teşekür ederm canm senin yavrunuda allah baışlasn🙏🏻.evet öyleler ben küçük olumla daha çok ilgilenmem gerektiği içn kızmla oynuyamiyorm.karanton oldugu içn babasi evde onlar daha çok oynuyorlar baba kiz😍