oglunasik1anne MiracAlpinveUmutunAnnesi olur olur çok aramız yoktu sanırım 😘 yok heralde kimseden ses çıkmadı zaten 🤔
selimvegizeminannesi oglunasik1anne nasıl olsun 2 çocukla idare ediyorum işte kıskançlığımız var şu ara herkesi herşeyi kıskanıyor
oglunasik1anne selimvegizeminannesi Yaa benim de tek ama var kıskançlık bizde de . Beni herkesten kıskanıyor eşim yanıma oturdugunda sarıldığında falan hemen geliyo kucağıma 🤭
oglunasik1anne cavrosay6 Allah bağışlasın canım 🙏 biz de de bana iş yaptırmıyor doğru dürüst zar zor kandiriyorum öyle . Sürekli oyun oynamak istiyo benimle saklambaç top araba çiziyoruz devamlı
cavrosay6 oglunasik1anne teşekür ederm canm senin yavrunuda allah baışlasn🙏🏻.evet öyleler ben küçük olumla daha çok ilgilenmem gerektiği içn kızmla oynuyamiyorm.karanton oldugu içn babasi evde onlar daha çok oynuyorlar baba kiz😍