Hazal2748 hayır büyüklüğü güzeldi yatışı da fena değildi Şık bir ürün ancak çok sallanıyor . Oturulan kısım alt tabalaya dönence üzerine monte edilmiş 360 derece döndüğü için çok kaliteli dizayn edilmemiş maalesef oğlum içine oturmasına rağmen çok fazla sallandı oturma kısmı . Farklı marka dönen mekanizmalı koltuk kullanan Arkadaşlarımıza Video çekip attık onlar da bize kendilerininkini attılar bayaa fark var arada haliyle hiç güven vermedi . Sanki bi kaza olsa alttaki izofixli tabla yerinde duracak ama oturtulan kısmı darbeyle birlikte fırlayacakmış gibi . Gönderdik dün biz de