Usakliomer Tatliskooo daha gelmedi huggy robofix esim bakti begendi katlanabilir olmasini sevmiş insallah biz de severiz
yamac02 Tatliskooo 1 senedir kullanıyorum harika sadece biraz terletiyo yazın bende altına çarşaf seriyorum çok kullanışlı 360 derece dönmeside bi avantaj
Hazal2748 yamac02 canım ya 1 senedir kullanıyorum demişsin içi dar mı peki büyüdükçe içindeki pedi çıkıyor demi bide yatması nasıl
Tatliskooo hira5bugra- 0-36 kg için yetersiz öyleyse yatışı bir arkadaş daha o şekilde yorum yapmış yatışı bizim arabada da öyle durursa iade etmek zorunda kalırım 😭 sizin arabanız nedir acaba ?
NrYlmzTsr Tatliskooo ben kullaniyorum, gayet rahat, oglum 22 aylik olucak, yatistam yatmiyor ama yeteri kadar, zaten büyük olduklari icin sorun degil bu. Genelde oturup etrafi izlemek isteyecektir.
hira5bugra- Tatliskooo otokoltuğunu kullandığımız dönem hyundai getzdi şimdi değiştirdik bu araba da kullanmaya başlamadım daha
Muzisyen-anne Tatliskooo ben kullanıyorum çoknmemnunum yenidoğandan itibaren kullandık indirmesi, bindirmesi çok rahat koltukta rahat
Tatliskooo Muzisyen-anne yatışı iyi değil demiş bazı arkadaşlar yenidoğan itibari ile sorun olmadı mı
Hazal2748 Muzisyen-anne tamam canım çok saol tam yatmıyor öle mi ama kullanan olarak memnun musunuZ tavsiye eder misiniz
Tatliskooo NrYlmzTsr ben ilerde bi bebişimiz daha olursa doğumdan itibaren kullanırız düşüncesi işe sipariş ettim ancak yatışı iyi değiş dendi benim oğlum da 14 aylık da uzun yola çıkıyoruz sık sık biraz daha rahat uyusun DİE 9-36 almamıştım. Yazın da kullandınız mı terletme oluyor mu
Muzisyen-anne Hazal2748 kraft spin signal vardi sanirim ayni tip oda aynı açıda yatiyor mesela.. Ben kullaniyorum dediğim gibi 40, 50 gün kadar puset kullandim sonrasinda koltuğa geçtim benim beklentimi karşıladı yatisi
Tatliskooo Hazal2748 siparişimiz geldi ama bizi tatmin etmedi iade göndereceğiz huggy armor ya da capsule alacağız