Ozden_ozkan26 Dün yaptırdık biz hiç huzursuzluğu olmadı aksine çok sakindi ve akşama kadar emdi emdi uyudu eve geldigimizden itibaren aglamadi bile saat gece 12 de en son ateşi 37.7 oldu calpol şurup verdim yarım çay kaşığı emdi tekrar uyudu hafif atlattık biz sanırım 4 aşı olmamıza rağmen iyi geçti 🌼